Call center od środka

rm zewnętrznych prowadzących tego typu usługi.Wikipedia i badania marketingoweBadania marketingowe ? usystematyzowany proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania podejmowany celem zmniejszenia ryzyka podejmowanych

Dodane: 14-10-2016 05:34
Call center od środka Firmy typu umożliwiają prowadzenie badań i rozmów z klientami w oparciu o własne skrypty do prowadzenia statystyk. To doskonała szansa dla mniejszych firm, poszukujących firm zewnętrznych prowadzących tego typu usługi.

Wikipedia i badania marketingowe

Badania marketingowe ? usystematyzowany proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania podejmowany celem zmniejszenia ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych. Pojęcie badań marketingowych jest szersze niż pojęcie badania rynku, a to ostatnie jest ogólniejsze od pojęcia analiza rynku.

Umożliwiają one zmniejszenie ryzyka podjęcia błędnych decyzji, a także zdobycia informacji uzupełniających o szansach na sukces oraz umożliwiają uzyskanie informacji pozwalających zidentyfikować potrzeby i oczekiwania konsumenta, tak by oferta firmy mogła te potrzeby i życzenia zaspokoić.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Badania_marketingowe


Wzór rozmowy dla badania telefonicznego

Badania telefoniczne odbywają się w oparciu o przygotowany przez specjalistów skrypt rozmowy, a konsultanci, czy też ankieterzy, muszą prowadzić rozmowę zgodnie z nim. Skrypt przeznaczony na badanie marketingowe musi zawierać serię pytań, na które ankietowani będą odpowiadali, a na podstawie ich odpowiedzi będzie można zebrać konkretne dane.

Sami pewnie nie raz mieliśmy kontakt z ankieterami, którzy dzwonili do ans prosząc o kilka minut naszego czasu. Jest to zdecydowanie mniej nachalna forma przeprowadzania badań niż powiedzmy spam w skrzynce mailowej z prośbą o wypełnienie ankiety.


Zleceniodawcy badań telefonicznych cati

Podstawowym zadaniem studia badań telefonicznych cati jest przeprowadzanie wywiadów telefonicznych wśród wybranej grupy respondentów. Praca osób zatrudnionych w cati polega na dzwonieniu do wybranych respondentów i zadawaniu im pytań ze wcześniej przygotowanej listy.

Dzięki temu są one w stanie przygotować dla swoich zleceniodawców zestawienia dotyczące oceny jakości ich pracy. Zleceniodawcami badań wykonywanych przez cati są np. przedstawiciele różnych firm i przedsiębiorstw oraz dyrektorzy sklepów i placówek edukacyjnych, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób oceniana jest ich praca. Studio badań telefonicznych cati przyjmuje również zlecenia na badania społeczne przeprowadzane np. przed wyborami.